Support

Om du är kund hos oss så kontaktar du oss enklast via mail på support@inbiz.se eller telefon 018-470 83 00

Vår supportdesk är öppen under kontorstider, Måndag till Fredag 08.00-17.00.

Saknar du NAV/BC partner och behöver support så är du varmt välkommen att höra av dig till oss här eller info@inbiz.se

Att kunna stödja våra kunder i vardagen är en viktig del av vår verksamhet. Supportdesken bemannas av våra konsulter och utvecklare på rullande schema. Utöver att vi hjälper till att lösa de operativa frågorna, så vill vi även hjälpa till att öka användarnas förståelse av systemet.

Ladda ner

Här kan du ladda ner TeamViewer
Du kan välja att köra programmet utan att spara det.

http://get.teamviewer.com/inbizsupport

testimonial1
InBiz lösning eCom Avtal har gett oss möjlighet att automatisera stora delar av våra avräkningar och faktureringar. Samtidigt har lösningen hjälpt oss få bättre underlag för att fatta framtida beslut.
Magnus Alm
VD, Returpappercentralen
testimonial2
Tack vare NAV är vi väl förberedda för vår framtida expansion. InBiz lösningar har hjälpt oss att få en kontinuitet i hanteringen av våra avtal, ärenden samt vår kundsupport.
Carl Johan Fries
Business Developer, Caspeco
testimonial3
InBiz visade oss styrkan med ett helintegrerat affärssystem, där målet var att få genomgående kontroll av vår distributionskedja, från order i webshoppen till dess att paketen lämnar lastkajen.
Dan Söderman
VD, Skin Concept